8/15/2010

És hogy ne éljünk tovább hazugságokban!!!

Hmm... körülbelül 1 hete megismertem valakit becses nevén Zero
azaz Lázár László.
Nézzük csak a róla alkotott véleményem vegyítve a magáról alkotott véleményével és összegezve a valósággal.
Zero magáról alkotott véleménye amit annyiszor elmondott nekem :
Én egy bandába játszom ezért kurva sok ellenségem van..
De én híres vagyok. Meg őszinte.És egy komoly kapcsolatot szeretnék de eddig csak kurvákat fogtam ki. stbstbstb-
És, hogy mi a valóság?
Előszőr is bemutatom a nagy Zerot ahogy az akkori barátnőjéről beszél:


Az a krikraksz az Zero..
(21:03) Блицкриг;нlоля l:
hallod tényleg terhes a --------(a barátnőjét nem nevezem meg!)
(21:03) □ ------------: bazdmeg

(21:03) □ ---------: mit fogtok csinálni....?
(21:03) Блицкриг;нlоля l:
énleszaorm
őmeg elveteti
(21:06) Блицкриг;нlоля l:
biztos hogy elveteti
(21:07) □ -------------: hát ha van egy kis esze...
(21:11) □ ---------: kajak veszek nektek egy vagon gumit...
(21:12) Блицкриг;нlоля l:
miért?
nekemmárcsakveledlesznemiéletem
(21:14) Блицкриг;нlоля l:
ha téged felcsinállak az meg nem para mer
tőled akarnék gyereket
(21:18) □ -----------: azért ne ez legyen a cél. amúgy sajnálom szegény csajt...kurva fájdalmas egy abortusz...
(21:19) Блицкриг;нlоля l:
tökjó *-*

(21:20) □ ---------: mert ?
(21:20) Блицкриг;нlоля l:
nemtudom
szertem ha szenved
amúgy nekedmeggyőlölnöd kéne
(21:21) Блицкриг;нlоля l:
gyűlöld


(23:36) Блицкриг;нlоля l:
ezahüylekurva
megakarja tartani a gyereket
(23:36) □ -------: hogy micsoda ?
(23:36) Блицкриг;нlоля l:
megakarja tartania g yereket
elakar tünnia g yerekkele gyütt
szóval nemakar azzal terhelni
(23:36) Блицкриг;нlоля l:
denemakarja elvetetni
(23:39) Блицкриг;нlоля l:
ha másnem addig ütlegelema kibaszott testét amíg él
(23:44) Блицкриг;нlоля l:
biztos így akar magához láncolni
és jó most
(23:44) Блицкриг;нlоля l:
következik a lelkiterror
(23:45) Блицкриг;нlоля l:
ami addig fog menni amíg biztos hogy nemlesz gyerek
addigmeghúúevribádiszánsájn
(23:45) Блицкриг;нlоля l:
ésjajjdeszeretjükegymást
aztán ha elvetette vagy nemlesz vagy valami
agyonverem
erre most megesküszök
(23:45) □ -------: és ha lesz... ?
(23:46) Блицкриг;нlоля l:
megölöm
belerakom egy zsákba és bebaszoma dunába vagy valami
(23:47) □ -----: ez nem ilyen egyszerű
(23:48) Блицкриг;нlоля l:
de
belerakome gy zsákba
azt duna
(0:29) Блицкриг;нlоля l:
mihelyst elvetette a gyereket
azleszaelsőhogykidobom
osha nemgondoltam hogy lesz egy iylen őrült nőm
(0:44) Блицкриг;нlоля l:
tökjóüzletgeci
beadomaribanckurvának hogy szeretem
lehúzomjósok vel
aztán kidobom modván hogy patkány

(0:44) Блицкриг;нlоля l:
arcvagyok?
jaésmegiscsapkodom



Nos fiú létedre képes lennél megverni 1 másik csajt aki rádaásul a BARÁTNŐD VOLT?
Te csináltad fel te tetves geci a minimum, hogy az abortusz felét fizeted miaz, hogy megcsapkodod te csöves.
DE EZ MÉG NEM MINDEN.
Nézzük milyen élősködő a mi barátunk..
Ott lakott a ****nél. 4hónapig. Fizették neki a szállást a kaját. A vonatjegyet stb.
És még az anyja albérletét és kifizették eltartották az anyjával együtt.
A csajnak 500 000 ftal tartozik.
Ezért ottkelett hagynia a tvjét amit levontak a tartozásából.
És ezt nekem úgy adta be a drága Zero hogy a csaj lehúzta őt 1 tvvel.


És nézzük a másik szentet. Ciklon... Azaz Tóth Fanni Regina.









És a kisasszony manapság:



Hmmm... Nem hasonlít rám igaz? xD
Elmondok neked valamit Ciklon TE nélkülem seholsem lennél.
Befejezőleg:
ubuh Bulemia üzenete:
csak figyeld a jeleket
mindnekit elkur maga melöl, beképzelt
te jóó vagy neki
elbasz maga melöl(mint most)
ha zero kikurja
megy hozzád
~ ha nincs ló, jó a szamáris~
ja és még Ábelnek is magyaráz..
h te csak kihasználod öt meg csicskáztatod+hasonlók..
a hátad mögött mindennek elhord, a pofádba meg nyal
még mindig nem veszed észre?:S

ubuh Bulemia üzenete:
na igen
az volt CIKLON
a mostani
MIMI2
koppint mint akva isten
mi is legjobb bnök vagyunk ALicel
de azéé nem másoljuk egymást
tény h van egyforma ruhánk, sok is
de azért fullra nem ugy nézünk ki.
szal..
csak élösködik rajtad
mert azt hiszi hogyha követi a példádat
ö rá is felfognak nézni+tecceni fog töb embernek
és én a fejemet rámerem tenni
h érdekböl barátkozott veled
és tudod mijenböl?
h több embert megismerjen rajtad keresztül..
tudom nehéz neked észrevenni, de egy külsö szemlélö jobban meglátja
és énismerlek tégedis+ötis
és kvára ezt látom


Amikor Zeroról meséltem úgy tettél mintha nemismernéd. Aztmondtad sosem hallottál róla. Hogy ebből mi az igazság???
ubuh Bulemia üzenete:
akkor mondtam Zeronak h jönnek ök is? asszonta jön ö is meg *** is____és mikor mondtam neki h jön ciklon, akkor azt mondta nem jön, mert az egy kurva
dehogyisnem
évek óta ismerik egymástt...
már rég óta fent van ciklon zeronaál msnen
ennyi___még1 hazugság..
tessék
még mennyi kelll?
h elhidd Ciklon csak kihasznál/másol és miegyéb







Tudod mit Ciklon. RENGETEG BARÁTOT ILLETVE EMBERT KÖSZÖNHETSZ NEKEM.
Elérted a célod. Megismert mindenki...
Remélem az a sok ember akik miatt csak átbasztál elolvassa ezt...
Mindig azt mondtad: "Mimi te famous vagy vedd már észre.Mindenki ismer téged."
Igenn??? Hát tudod sosem tartottam magam famousnak és egyéb.És sosem gondoltam volna, hogy egyszer valaki csak azért barátkozik velem, hogy álltalam ismeretségre tegyen szert. De tudod mit te vagy az első ebben örülhetsz. GRATULÁLOK.
Ha meggyógyulsz abból amit majd tőlem kapsz szívből remélem nem látlak többé de ha mégis ehez hasonló legyél és ne hozzám.

És mindenkinek aki bízott benned vagy aki barátkozott veled ajánlom figyelmébe ezt a bejegyzést, jól nézze meg kivel barátkozott idáig.
1 évig bíztam benned folyamat kb már itt laktál. Anyu anyád helyett anyád volt.
És mindenki eztkapta cserébe, hogy még anyunak is lehúztad a kártyáját mivel mai napig nem került vissza.
Te oltassz le mindenkit hát nézz magadba mert nem ártana.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése