8/15/2010

Amit én sem becsültem meg?!

Ha azért kattintottál ide, hogy elolvasd Ciklonról, vagy Zerorol alkotott véleményem füszerezve az igazsággal ne is olvasd tovább mert ez nem az a bejegyzés görgess lejebb.


Szóval a mai nap nem tudtam aludni így gondolkodásra vetemedtem ami az ébrentöltött időnek és a jelenlegi alváshiánynak köszönhetően elég érdekesre vagy az is lehet, hogy depressziósra vagy csak szimplán elgondolkodtatóra sikeredett.
1 szó volt az amin egész éjjel járt az agyam és amit egészen idáig felsem fogtam talán.
Ez a szó a HIÁNYZIK.
És hogy mit is tükröz ez a csekély kijelentés?
Leírom mert mire is van a blogom ha nem az érzelmeim bővebb kifejtésére.
Hiányzik:
- Ron mert nem ismerek még1 olyan csupaszív jó embert mint ő.Hiányzik a vele töltött idő amikor lementünk mindszentre afcre és hiányzik, hogy megölelhetem.És hiányzik az is, hogy eddig elsem mondtam neki milyen jó barát számomra és mennyit jelent.

-Hottie aki képes volt hajnalba eljönni Pécelre, hogy velem töltsön kis időt.
Aki annyiszor leírja, hogy szeret ami természetesen kölcsönös és nagyon jól esik főleg amikor az ember úgyézni magára maradt a világban.

-Bubuh aki mindig mellettem áll felnyitja a szemem és tanácsot ad bármikor amikor szükségem van rá. Akit előszőr Margit szigeten láttam és akkor még nem is gondoltam, hogy a későbbiekben ennyit jelent majd nekem!

-Benec akiről lehet nem szabadna írnom mert a mi történetünk, hosszú , bonyolult.
De én mégis úgyérzem itt a helye azok a sorok között amiket azoknak szánok akiket szeretek. HIÁNYZIK.És sajnálom a rengeteg bunkózást a veszekedéseket és, hogy nem becsültem meg.Remélem egyszer jóbarátok leszünk hamár a kapcsolat nem úgy sikerült ahogy én szerelemsen illetve naivan az élet csodáiban híve azt elképzeltem.

-Máté akit bár nagyon ritkán látok de nagyon sokat jelent számomra és kiönthetem bármikor neki a szivem a lelkem mert meghallgat és bár tanácsadásban nem tökéletes:$ hisz 1 hülye pasi (szeretlek természetesenxD ) de mindig megnevetett és feldob amikor a hangulatom a padlót súrolja.

-Bazsi akiről úristen. Ez is egy elég hosszú történet de HIÁNYZIK az eggyütt filmezés, az udvaron lévő beszélgetések. A horrorok a kukorica.És még sorolhatnám mi de nem sorolom majd talán neki...És az, hogy a másik ember akiben feltétel nélkül megbízhatok mert amit én még neki elmondtam sosem került napvilágra.
És azthiszem ő az a személy aki a fontossági listán nagyon komoly szerepet tölt be és sosem fog lejebb kerülni.
És most balatonon van vagyis arra fele de ha hazajön remélem sikerül mindezt elmondanom neki. :)

-Ádis akinek tetoválásokat és egyéb dolgokat köszönhetek de mégsem ezért vagyok a leghálásabb hanem a temérdeknyi szeretetért és tanácsért amit tőle kapok. Kevés ilyen barátom van mint ő és örülök, hogy a barátomnak tudhatom.

- Martin aki rengeteget jelent nekem és amikor előszőr beszéltem vele msnen nem is sejtettem, hogy ilyen jóban leszünk. Hiányzik amikor hajnalig fennvan msnen akkor is ha nem is írok mert lusta vagyok és kevés a témám de ő ottvan. A telefonon beszélgetés ami neki jósok pénzbe fog kerülnixD de olyan jókat tudok vele beszélgetni, hogy az elmondhatatlan. És azthiszem ő is egy olyan személy aki ha nem lenne...hmm...elsem tudom képzelni milyen lenne ha nem lenne...

- És most nem nevezek további embereket nevükön inkább mást.
Hiányzik a tejszinhabos gyümileves fahéjból kirakott szívvel a tetején.
Hiányzik a kulcs.Az eggyetlen egy csillag amit azon az éjszakán az égen láttam.



(más.)
Hiányzik egy mosoly amilyen másnak nincs.
Hiányzik Moris a pók amit nállad találtam:(
Hiányzik egy illat amit talán többé nem érezhetek.
Hiányzik a "jo" is. És az is, hogy nem szabad ezt leírnom és mégis megteszem.


És rengeteg minden hiányzik és igen most talán kicsit besírtam de nem számit. Az emlékeim amiket nem azért írok le, hogy ne felejtsem el hanem mert így jó.Hiszen akik itt szerepelnek sosem lesznek elfelejtve.Változzon az életem, Változzon a stílusom ez örök marad.
Ez a nyár (bár koránsincsvége) mégtöbb emlékkel gazdagította azt a kis dobozt amin az a kis szöveg áll " pillanatok mik némán múlnak el. "
És ezzel a kis bejegyzéssel szeretném megköszönni, hogy átélhettem ezeket az emlékeket.
Ha ez megszünne...vele eggyüt szünnék én is..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése