8/15/2010

Hogy ne éljünk tovább hazugságokban 2 !

Hát azthiszem az az információ amit eddig leírtam még mindig kevés ahoz képest amiket most megtudok. A bejegyzésem óta már több levelem is jött rengeteg hazugsággal ami most kiderült..
Kiderült az is, hogy talán a személyazonosságáról is hazudik..
Lázár László? Alias Suvada László.
Nem tudom hány neve van még de valószinűleg bujkál és ennyi átbaszás után megistudom érteni.

Ezt a levelet gondoltam bemásolom persze azt, hogy kiirta nem adom senki tudtára:

Neharagudj már hogy így ismeretlenbe rádírok de olvasom a blogod és felkeltette figyelmem ez a Zero gyerek... valamiért nem tudok blogon kommentelni :S de itt írok pár sort.
Lehet,hogy nem ugyanarról a gyerekről van szó (Lázár László?) én Suvada Lászlóként ismerem... de amit írtál az fullra megegyezik a gyerekkel.
Nem hagyhaton szó nélkül,mert nálam is bekavart elég rendesen és nem egyszer... és ahogy olvastam a bejegyzést valami nagyon nincs rendben vele. Nekem is fent van msn-en és látom neki kiírva hogy "Ciklon" meg "Mimi" is volt már kint,úgyhogy gyanús hogy ugyanarról a gyerekről van szó. (ha nem akkor elnézést) Csak kíváncsi lennék neked/nektek,hogy adja elő magát, mert az én társaságomban mindenki máshogy ismeri és nem egy ember akarja jól szájbaveregetni. Valahogy nem tudok rajta kiigazodni...nálam is rengetegszer próbálkozott a kis hazugságaival csak valahogy mindig előtte jártam pár lépéssel. A név alapján gondolom neked/nektek is egy teljen fiktív embernek adja ki magát.
Dehát senki sem hülye....akinek egy pici esze is van egyből rájön ,hogy mi van.


Köszönjük Zero továbbra is kiváncsi vagyok mik derülnek még ki rólad... : @

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése