8/09/2010

Szerinted ez így tisztességes??

Hé..Ő tényleg olyan mint amilyenre vágytál??
Tudod, hogy én a csillagokat is lehoztam volna neked..
Szóval miért múlt el a szerelmed??
Egyszerűen nem értem.. Azthittem jókvagyunk együtt.
Hogy eggyütt leszünk örökre.. :S
De úgylátszik tévedtem.
Nem akarok gondolni rá, Nem akarok beszélni róla, Teljesen belebetegszem nem hiszem el, hogy így végződik.
Teljesen összezavar és elszomorít nem tudok nélküled élni.
Szerinted így ez tisztességes?? =/
Tényleg így intünk búcsút? Sejthettem volna amikor megismertelek, hogy megfogsz ríkatni..
Összetöröd a szivem amikor mással látlak mert tudom, hogy magadnak is hazudsz de jólvan ez így egyszer úgyis rájössz...
Emlékszem miket mondtál..Hogy tovább kell lépned. Talán nekem is ezt kellene tennem.
A vicces az egészben az, hogy képes lettem volna bármire érted.
Hadj vázoljam neked a jövőt. Egyedül töltöd az éjszakékat és nem fogod tudni ő hol van..
És majd akármikor hívod foglaltat jelez a telefon. Rájössz majd azt csinálja veled amit te csináltál velem.Hát nem így szokott lenni?? Mondanom sem kell mennyire fájt..
Ez már csak egy ilyen tipikus eset.Ősrégi mese. Csak azt kapod amit megérdemelsz. Én nem vagyok ennyire eggyüttérző.Majd meglátod..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése