6/14/2010

Hátha te így,,,

Nem érzed azt, hogy felejtened kéne?
Nem érzed azt, hogy örökre vége?
Tudod ez csak egy múló állapot és csak magad áltatod de bonyolult az ember..
Igen ez is te vagy van egy ilyen arcod de kinek nincs? Ki tagadja azt kétszínűnek tartom..



Gondolatban sokszor fogtad újra a kezét de ez csak egy visszatérő remény az emlékeket ha tudnád már rég törölted volna de az arcát láttad este álmaidban újra.
De hátha te így akkor én sem siratlak többé.Többé nem kereslek.Több könnyet nem ejtek.


Csodálatos emlékek most már csak szenvedés és szívszorító képek...
Soha nem felejtem el a rólad alkotott képet mert leírtam most csak neked.
Láttam arcod mentem de hiába nyújtottam kezem de te távolodtál. Emlékeid örökre elmémben élnek de én meg búcsúzom végleg tovább lépek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése