6/14/2010

Könnycsepp volt az életem.

Könnycsepp volt az életem könnycsepp volt a bánatom becsöngetett a szívembe a fájdalom és ott is maradt örökre megbénítva lelkem.Csapdába csalt érzések..
Egy jobb holnapot vártam de nem akart elérkezni célom előtt haladtam de le kellett fékezni.
Szívembe nyílalt egy érzéki fájdalom elfelejtett múltam csak álmomba láthatom visszarepít engem a gyötrődő világba bánatok városába megtörtént hibákba.
Fájdalmas órák fájdalmas percek hittem neked mert azt mondtad kellek.
Eljött újra egy újabb holnap elmúlt a feldúlt múltam. Sok hibát követtem el de a dupláját szenvedtem nem csináltam semmit csak szerettem. Álmatlan éjszakák kínzó nappalok fáradt reggelek könnyes hajnalok. Nem volt vele gondja a lány szívéből kiűzte utána nem szeretett pedig ő is csak ember volt véres könycseppje csak neked szólt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése