6/07/2010

Előfordul... + dolgok.

Felraktam fejlécbe milyen az új hajam mert képeket feltölteni nem volt kedvem.
Unalmamba írtam pár új verset mert ugyebár nincs jobb dolgom...


Előfordul..

Előfordul, hogy az élet megtanít szenvedni,
Előfordul, hogy már csak egy dolgod van: FELEDNI!
Előfordul, hogy már nincs értelme ŐT szeretni,
Előfordul az is, hogy emlékeink a múltba kell temetni!  
Előfordul, hogy van ki az érdeklődést csak tetteti,
Előfordul, hogy neked egy dolgod van: "Elhinni."


Feledj!

Én még mindig hozzád írom verseim,
Pedig régóta tudom nem helyesek az érzelmeim.
Tagadok tényeket mik élnek úgyanúgy tudom,
De nem szeretlek, és ha kell még ezerszer elmondom.

Egy kis hazugság mit úgysem tud senki,
Egy kis álom, mit mai napig nem tudok feledni.
Egy kis hold, egy kis csillag az éjszakában,
melyről eszembe jut arcod és tudom jól én hibám hisz feladtam...
De azért hibás vagy te is hisz megbecsültelek örökké
te pedig magadtól könnyedén ellöktél.
És ahogy most hozzád szóló sorokkal betelik a lapom,
Titokban magam még mindig elsírom..   


Kislány...

Kislány, még mindig érte sírsz ha egyedül maradsz az éjszakában
Kislány, hát nem érzed, hogy nem érdemes bánnod az elmúlt hónapokat?
Kislány, ne légy szomorú nem szabad őt keresni, hisz csak átvágott, és hazudott..
Kislány, ő elment elhagyott.
Kislány, ez lebegjen szemed előtt ha a holdra nézve kinyitod ablakod..
Kislány, majd rájössz, hogy már évek teltek el azóta, hogy ő otthagyott,
Kislány, tudod te voltál az eggyetlen aki érte mindent feladott..     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése