8/06/2010

Hajnali gondolat...

Csak egy hajnali gondolat...Én kerestem a hibát de hiába nézem 1 butaság miatt mégis nélküled kell élnem.Azt mondtad, hogy szeretsz tudod én is így érzek akkor miért nem lehetünk eggyütt én ezt nem értem. Ki mondta, hogy a büszkeség többet ér mint a szerelem? Megtennék mindent esküszöm ha foghatnám a kezedet. Én várlak minden nap de tudom nem számit ez neked. Más a csillagokat hozná én lehozom neked a napot leírom akár ezerszer is csak adj 1 tiszta lapot.Ne menj el kérlek még nem mondtam el mindent.. Hajnali tükörkép hajnali csillagok hajnali gondolat amit most itt hagyok 4 fal közt egyedül a magánynak rabja hiányzol ez a lelkemet szétmarja.
Egy pillanat volt minden ahogy a szived rabul ejtett eltelt pár hét de én mégsem felejtelek. Játszottál 1 picit mostmeg menekülsz előlem reményt adtál többször aztán elvetted tőlem.Mond miért kell mással lenned falat építesz magad köré mond miért kell ezt tenned..Elvágtad a szálakat mert nem bírtad elhinni, hogy eggyetlen hiba után mindent jóvá lehet tenni csak idő kelett volna hogy megismerjük egymást még mindig hiszek abban te engem szeretsz nem mást..=/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése