8/06/2010

Ez csak egy film és benne a csókjelenet..

Nyár elején más életébe léptem. Mintha teljesen más ember lettem volna.Kaptam 1 tökéletes életet és semmit sem adtam cserébe.Eltüntek a gondok a problémák és tökéletes volt.Mégsem becsültem meg.Fel sem fogtam mennyire jó is minden. És most..vissza kaptam a saját életem újra azt ahol minden szar és értelmetlen és most azon gondolkodom miértnem becsültem meg akkor amikor lehetőségem lett volna rá.

Most sem vagyok magam..Mintha 1 másik lányt játszanék el akiért mindenki odavan aki tök jófej.Egy egoista olyan megnemkaphatatlan.Holott én nem ez vagyok.Én csak egy átlagos lány vagyok aki ha megmutatná milyen az igazi énje valószinűleg máris nem kéne ennyi embernek.Akin ha látnák mikor tükörbe néz mekkora undor fogja el magától lehet máshogy állnának hozzá.

Mintha egy film lenne ami újra és újra játszódik csak éppen mindig mások a mellékszereplők.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése