7/06/2010

Tik-tak..

Tik tak-hallgasd,ahogy visszaszámol az óra.Kívánd,hogy a percmutatók visszaálljanak.
Annyi mindent tennék,és annyi mindent el kéne mondanom...A holnap már túl késő lenne?
Érezd,hogy a jelen a múltba szóródik,mint a homok egy homokórán keresztül.
Azt hiszem,ebben az őrületben elfelejtettemmegtenni azokat a dolgokat,amikről beszéltem.Az idő tovább halad,Sohasem gondoltam arra,hogy nekem is végem.
Most egy lépéssel mögötte,rájöttem erre.
Ma egy kicsit keményebben fogok próbálkozni.hosszabbá fogok tenni minden percet,
meg fogok tanulni megbocsátani,és feledni.Mert kevés időnk van,s a legtöbbet kell kihozni belőle.
Ma szeretni fogom az ellenségeim.Kezet nyujtok valakinek,akinek szüksége van rám.
Változtatok,jobb hellyé teszem a világot,mert a holnapi nap lehet hogy túl késő lesz rá,az a nap túl késő..
Tik tak.Halld,ahogy az életem halad.Nem tudom kitörölni,s nem tudom átírni
mindazt,amit a legjobban félek megtenni.Bárcsak több időt töltenék veled.
Itt a lehetőségem egy új kezdésre,s a legjobbat tartom egy jobb végre.
Végül neked fogom adni,s meg fogod látni,hogy a leges-legjobb énemet kaptad.
Az időd fogytában,Sohasem fogod visszakapni,szóval hozd ki a legjobbat minden pillanatból,s hozd a legjobbat mindvégig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése