7/13/2010

Maradj!!!

Bele vesztem ebbe a pillanatba,az idő csak telik tovább,
És ha lehetne egy kívánságom,az lenne,hogy bárcsak itt lennél mellettem.
Jobban szeretlek mint ezelőtt.
És miután ma nem láttam az arcod,nem változott semmi.
Nem foglalhatja el a helyed senki.Minden nap egyre nehezebb.
és ha rákérdezel:akkor maradni fogok,
maradni fogok.
Nos,megpróbálok nélküled élni,de mégis könnyek hullnak a szememből.
Egyedül vagyok,s üresnek érzem magam.Istenem,széthasadtam belül.
Felnézek a csillagokra,reménykedve,hogy te is ugyanezt teszed.
És valahogy közelebb érezlek,s hallom,amit mondasz..
Maradni fogok,mindig maradok.
Soha nem akarlak elveszíteni.És ha kell,téged foglak választani.
Maradj.Kérlek maradj mindig.Te vagy az egyetlen,akire várok,
mert a szívem megállna nélküled.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése