6/20/2010

Mivan ha a holnap nem jön el?

Az idő rohan.Sokkal gyorsabban, mint én,És megbántam, hogy nem töltöttem veled egy kicsit.Most azton tűnődöm-Miért?
Mindent magamban tartottam,És megbántam, hogy nem mondtam el neked mindent.
Ezért ha még nem tettem,Most el kell mondanom:Soha nem leszel egyedül
Ettől a pillanattól kezdve.Ha valaha is fel akarod adni,Én nem hagyom, hogy lezuhanj.
Soha nem leszel egyedül.Addig ölellek, amíg a fájdalom elmúlik.
És most amíg csak tudok két kézzel kapaszkodom
Mert örökké hiszem, hogy semmire sem vágyom, csak rád.Ezért ha még nem tettem
Most el kell mondanom:Soha nem leszel egyedül.Úgy kell élj minden nap
Mintha az egyetlen lenne.Mert mi van, ha a holnap nem jön el?
Ne hagyd, hogy elröppenjen..Lehet, hogy ez az egyetlen
Tudod, hogy minden most kezdődik.Minden egyes nap..Lehet számunkra az utolsó
Mi van, ha a holnap nem jön el...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése