6/07/2010

ha ember vagy mellettem nem várhatsz mást mint őszinte szívből jövő kibebaszott oltást...

Nekem az élet célom annyi mint a szarnak egy pofon a sors engem is régóta basztat de én mégse veszem zokon mer én rájöttem,h könnyebb hogyha mindenre szarok
tudom furcsa a felfogásom mer csak 17 vagyok...
de nekem így jóó... van pár barátom és ennyi az élet megtanított,h néha jobb tovább menni és nem harcolni a jövőért, hisz úgyis jön egy újabb nap amikor összedől minden,hisz kegyetlenül átkúrnak..én ezért nem remélek, na majd lesz ahogyan lesz
az élet jobb jövőt hoz talán vagy majd mindent elvesz már nem érdekel, hiszen már elég pofont kaptam az élet mégis többet akar, pedig mindenem odaadtam..
hát kérdem az élettől bazdmeg ennél többet? mit adjak?
de vedd el, ja hidd el már nem érdekel
mert tudatosult bennem ennél többet úgysem érek el...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése