7/28/2010

Most csak úgy..

Igazán sajnálom. A blogom már nem éri el azt a szintet amit a legelején.
Valójában amikor elkezdtem a szivem darabokra törve állt egyedül.
Naiv voltam esetlen. És a blogomba folytottam a csalódásoknak köszönhető fájdalmat.
Páran elkezdték olvasni mert sokaknak van szerelmi bánatuk, sokan szenvednek még..Vagy sokan emlékeznek a múltbéli érzéseikre.
Azóta sokminden változott. Az életem teljesen rendbejött. Mindenem megvan és azthiszem boldogabb már nem is lehetnék. Mégis próbálok olyanokról írni mint régen mint amikor annak a személynek írtam aki a fél életem tönkre tette.(Tisztelet.Egész jól kiégettél. ) De igazából ezek már nem olyan nagyszám bejegyzések és már nem tudok olyanokat írni amiket még mindenki szivesen olvasott.
Már nem is a saját érzéseimet írom le hanem azok érzéseit akiket meghallgatok akár msnen akár máshol. Azaz próbálom. És mivel mára kifogytam a szavakból csak pár videót hoztam. Nem akarok szomorú dolgokról írni mert sokszor gondolkoztam, hogy a blogom nem szomorít e el másokat. És szerintem de..De nem zavart végülis addig amíg mások kiírták a verseim és mégiscsak 45 olvasóm volt.(van) De most felejtsük kicsit el a depit és koncentráljunk a jóra:D
Hoztam pár vidit aki unatkozik lesse meg :)

Ennek a pasinak szerintem nagyon jó a haja és a szeme. szóval NEKEM bejön :$

Itt a zene tetszik nagyon egyszerűen beleszerettem szerintem gyönyörű(L)



Ezen meg nem tudom, hogy mi volt az első reakcióm de valami: :|:| xDDD Ilyesmi :D




Ez pedig Husky005 macsekja. A pasi kurvacuki nemcsoda, hogy a macskája is. De aki esetleg nem vágja őt akkor:

Na mára ennyi ;))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése