7/10/2010

Ha érzem, hogy a szívem biztonságban van.

Helyes vagy,Édes vagy, De én még egy kicsit naív..
Ha a közelemben vagy lélegezni se tudok.Nem találom a szavakat.
Érzem a bizsergést.De én nem akarok veled lenni..
Ha nem az igaz szerelmet keresed..Nem, nem akarok veled járni,
ha nem én vagyok az egyetlen!Mondd el kérlek ha nincs minden rendben
Ha nem oké.Megpróbálsz jobb kedvre deríteni?Azt mondod minden rendben lesz?
Azt mondod minden oké?Velem maradsz tűzön vízen át?
Vagy elszaladsz?Mondd hogy minden rendben lesz, mondd hogy minden oké..
Hogyha hívsz nem vagyok biztos benne, hogy felvegyem e a telefont
Nem olyan vagyok mint a barátaim, akik hívogatják a pasikat, szégyenlős vagyok
De nem akarok veled lenni.Ha nem bánsz velem rendesen
Lásd, hogy csak akkor kezdek veled..Ha érzem, hogy a szívem biztonságban van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése