6/21/2010

Ez a szerelem már nem nekünk való.

Azt akarom, hogy eljöjjön a vég- de nem nélküled-
Beszélnem könnyű, cselekvés helyett
Két felé oszlok. Szeretlek, és gyűlöllek egyszerre
Nem tudom, hogy maradjak, vagy magam mellett tartsalak
Nem tudlak elengedni
Ez a szerelem már nem nekünk való
Túlságosan érzelgőssé tesz,
Nem tudlak folytatni, de nem tudom elengedni, nem tudom, nem tudom
Már bánom, hogy találkoztunk
Nem tudtam, hogy utálhatok valakit, akit szeretek
Túlságosan beléd estem, és most süllyedek- ments meg!
Itt akarlak hagyni, de a szívem azt mondja:
Nem tudlak elengedni
Be vagyok zárva, és nálad a kulcs.
Nem számít, mennyire küzdök,
Az emlékek kísértik az elmém,
És nem értem, miért történt
Még mindig keresem az okokat-
Mondd, az én hibám?
Tudnom kell-
Nem akarok többé találgatni.
Tudom, békén kéne hagyjalak, de nem tudlak elengedni..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése