6/17/2010

Ez meg az ...

Nem tudom mit írjak. Eléggé levagyok hangolva bár ha blogba írok mikor nem?
Ma jöttem haza ismerősömtől és az állomáson a kövön ült egy nő és sírt, hogy éhes.
Annyira rossz tudni, hogy én hazajövök és annyit eszek amennyit akarok akár hányásig ehetem magam ő pedig ételért sír. =/ Ugyhogy maminak szóltam pakoltunk csomó kaját és vittem neki.
Leültem hozzá beszélgetni mire egy nő megszólal: Haggyad má részeg disznó.
Gratulálok. Az megsem fordul senki fejébe, hogy talán okkal lett olyan amilyen?
A férje verte. Az utcán él 3 éve. Nem ehet nem fürödhet nincs semmije és konkrétan senkije. Hasonló helyzetben te vagy bárki más nem próbálnátok ivással enyhíteni ezt a helyzetet?
Szerintem mindenki ezt tenné amíg iszol jólvagy talán nem tűnik fel, hogy nincs mit enni.
Holnap találkozom vele és azzal a pasival akivel ma is akivel "csövel" ahogy ő fogalmazott.
És viszek megint enni neki mert konkrétan nem érdekel, hogy részeg nem érdekel, hogy hajléktalan. Éhes... és én pedig megpróbálok segíteni neki és elég szánalmas, hogy még beszólnak nekem, hogy haggyam már. Miértnem dönthetem el én kivel foglalkozok????
Ez az emberiség b*meg. Rugjunk bele abba aki már ígyis a földön fekszik.
Igazából semmi más témával kapcsolatban nem akartam írni a nyár egyenlőre elég unalmas de ez majd valószinűleg változik, most azon vagyok, hogy kicsit rendbehozzam megint az életem mert sosem tökéletes semmi. Jó nem várom, hogy tökéletes életem legyen de a jóhoz közel állhatna. Ugyhogy ezenvagyok. Mára nem tudom, hogy ennyi vagy sem majd ha esetleg előjönnek az érzelmek akkor leírom most csak üresség a lapon. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése